fredag 20. januar 2012

Bursdagsgave til en god venninne.

Jeg har latt meg inspirere av StampArtics' Marianne, og lagde denne åpne teboksen i bursdagsgave til ei venninne. Den var morsom å lage, og jeg kommer sikkert til å lage flere.


Tekster fra Stempelglede og papir fra Pion Design
Motivet er et gammelt jeg fant på nettet. 
Jeg har pyntet med blomster, blonde og yndlingssommerfuglen min, Marha Stewart. Kantpunch også fra MS, QK swirl,og spellbinderdies.
Her har jeg fylt den med teposer.
Hvis du ser hos StampArtic, kan man lage slike esker også til kubbelys.

Sender denne til utfordring # 40 hos Wild Orchid Challenge: Anything goes

9 kommentarer:

Connie sa...

Åååå så lekkert :)
Ønsker å prøve meg på en jeg også.
Lekkert pyntet.

Ha en fin helg.
Klem Connie

Moia sa...

Kjempelekkert! Så koselig å høre fra deg, skulle ønske du kunne komme på Mjøstreffet, lenge siden jeg har sett deg. Stor klemz og god helg.

Åse-May sa...

Kjempelekker boks....ha ei strålende helg.

Bodil sa...

Så lekker den er :)
god helg, klem :)

Kjersti sa...

Den var utrolig lekker Gro! Likte spellbinderdiesen du har brukt, og tekstene også:)
Ha ei fin helg!
Klem fra Kjersti

Ida sa...

Åh, så nydelig! Herlig gave å gi bort. Flotte papirer, pynt og motiv.
ida

RitaK sa...

Så nydelig og forseggjort teboks du har laget. Lenge siden vi har sett deg på Toten nå, kommmer du på Totentreff kanskje?

Pop's Cards sa...

Hi sweetie this is absolutely stunning :0) thanks for joining us at WOC this time big happy hugs love Pops x x

Anne Bente sa...

Så utrolig lekker :-)
Klem fra Anne Bente