søndag 20. april 2008

København

Hei! Nå er det lenge siden sist. Har hatt en travel uke som jeg har avsluttet med Københavntur. 13 jenter fra jobben dro torsdag, og kom hjem nå i ettermiddag. Vi har spist og spist, og noen har shoppa, mens andre har vært turister. Før jeg dro jobbet jeg med 40 års gaven til favorittfettern, som jeg har tilbragt mye tid sammen med i barne og ungdomsår. Han ble kjempefornøyd, men tenk på meg som glemte å fotografere og scanne mitt ferdige produkt! Skal til Asker til helga, og skal ta bilder da så dere også får se. Dessuten blir det vel en liten tur til messa. Kanskje vi sees der?
Ellers må jeg takke alle for alle positiv kommentarer. Det varmer og inspirerer. Skal prøve meg med noen kreative krumspring i morgen. I kveld skal jeg legge meg tidlig.

1 kommentar:

Unknown sa...

Heisann!
Hlyres ut som du har hatt en flott tur til København! Det er favorittbyen min! :o)

Takk for besøk og hyggelige ord i bloggen min! Klart du kan linke, håper det er greit eg gjensidige linker til deg!