lørdag 24. mai 2008

Kosedag på papirrommet


I dag har det vært skikkelig papirromvær, altså regn, og jeg har lagd konfirmasjonskort. Det har blitt ganske mange denne våren. Gleder meg til å ta fatt på noe annet. Nedenfor ser dere noe av det jeg har jobbet med de siste dagene. Ønsker du å se flere kort jeg har lagd? Ta en titt i Papirgleders galleri. Der er det noen jeg har lagd, og mange andre fra dyktige kortmakere. Du blir garantert inspirert.

På de to korteneovenfor har jeg brukt motivstempler fra Magnolia. Begge er fargelagt med Promarkers og skyggelagt med prismacolor. På Godisbagen nedenfor har jeg brukt samme fargeleggingsteknikk. Alle stemplene på denne er fra Papirgleder. Ladybugstemplene er jo bare så utrolig søte. Ellers er det Primablomster og mønsterpapir fra Basic Grey.

Ingen kommentarer: