søndag 28. desember 2008

Awarder

I desember har jeg fått flere Awarder. Takk til Hege Annie, Angella og Gro som har gitt meg disse. Jeg setter utrolig stor pris på det. Er lei for at jeg ikke har fått sendt de videre før nå. Har hatt en hektisk måned. Alle som er innom bloggen min kan nå få disse Awardene, fordi de fleste jeg kjenner alt har fått de.
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!

Så til neste:
The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to
The 5 things I am addicted to...:
My lovley children: Marte, Andreas and Elias
Family and good friends
Go for a walk every morning
Breakfast
My hobby: Card making

Håper dere som ikke alt har fått disse vil hente de her hos meg.
Ønsker alle en god ny uke.

Ingen kommentarer: