mandag 8. juni 2009

Stempel oppkalt etter meg!

Det er vel noen forpliktelser som følger det å ha et stempel oppkalt etter seg. Stempelet heter egentlig Striking a Pose, men hos Papirgleder heter det Gro Striking a Pose, fordi Lene og Linda syntes det liknet på meg. Lol! Dessuten sa min datter "Det likner deg mamma" da jeg fargela motivet. Motivet fra Inky Antics, er fargelagt med Touch Twin Marker og ProMarkers. Maja Design papir fra den nye serien Blomstringstid. Tekststempel fra papirgleder. Blomster fra Ladybug and friends. Den blå har jeg sprayet med Glimmermist. Bladene er laget ved hjelp av QK- tanga.

7 kommentarer:

Angella sa...

Nå vet ikke jeg om du har slike herlige tøffler, men tja litt lik deg:)
Jeg har lurt lenge på hvor svirlene dine er fra?
Så nydelig papir og farger du har brukt.

klem
Angella

Sissen sa...

Så mye fint du lager.. dette var nydelig pyntet.

Kristin sa...

Hihi, moro med stempel med ditt navn da! ;)

Aina sa...

Så artig å ha et eget stempel da!
Koselig kort med flotte farger og dekor :O)

strawberry fields sa...

yummy colours....love the image too
fiona x

Tonje sa...

Haha, så morsomt. Tenk å få et stempel oppkalt etter seg... Artig stempel forresten og et flott kort.

Caroline sa...

Så heerlig stempel!! Også så gøy å få det oppkalt etter seg!! ^^
Nydelig kort du har laget med stempelet! :)