fredag 20. august 2010

Sketch Saturday # 115

Koste meg glugg ihjel på gårsdagens treff hos Happy hobby på Gjøvik. Litt lang reise har jeg jo, litt mer enn 2 timer en vei - men det er det verdt!
Dessuten fikk jeg masse inspirasjon til en fantastisk eske som Mette K hadde laget. Hun lager utrolig mye lekkert. Rita ga meg inspirasjon til rydding, og i dag har jeg virkelig renska i heimen. Det trengtes etter en hel sommer uten annet enn lit støvsuging nå og da. Nå er jeg kjempefornøyd med meg selv.
Jeg lagde kortet nedenfor etter ukas skisse hos Sketch Saturday.
Motivet fra I brake for Stampser fargelagt med Copics.
Blomsterkanten rundt er stmpelet met ett av de nye stemplene til Ladybug and Friends
Papir fra MME.
Blomster fra div produsenter.
My card for challenge 115 over at Sketch Saturday.
Image colored with Copics from I Brake for Stamps.
Flowerstamps from Ladybug around the edges.
Pattern papers from MME.

2 kommentarer:

Jo sa...

Oh what a super card! :)
Love the image!
Thank you for joining in the fun at sketch saturday
Jo xx

Heidi sa...

Nydelig kort Gro!
Mønsterarkene du har brukt er lekre. Og motivet er herlig:)
Ha en fin dag!
Klem:)