lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!

Håper dere alle har hatt en flott jul og at alle ser frem til et godt nytt papirår!
Lenge siden jeg har tatt meg tid til blogging, men her kommer et bilde av årets julekort. Det ble produsert i et antall på noen og femti, men det ble ikke nok!
Papirene er fra Ladybug, snøfnugg og et tekststempel likeså.
Julepoststempelet tror jeg er er fra Papirloftet.
Snøfnuggpuncher fra Martha Stewart og EK Sucess
Om et par dager har jeg en liten nyhet til dere.
I mellomtiden får dere kose dere.
Jeg ser frem til et nytt år med masse kortlaging, treff og nye bekjentskaper i kortverden!

6 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig julekort, så koselig bilde.
Godt Nyttår
klem :)

Marianne H sa...

Hærlig!
Godt kreativt nytt år :-D

Anne Bente sa...

såååå nydeligt kort.
og rigtig godt nytår til dig og dine

RitaK sa...

Nydelig julekort Gro, og koslig å se at det er flere enn meg som kombinerer bilde av ungene med hjemmelagde kort og lager mange like :-) Godt nyttår, håper du får tid til å ta turen til Happy Hobby også!

Scrappelise sa...

Godt nytt år Gro! Dette var et koselig kort.. og nå er jeg spent på nyheten din!

Moia sa...

Godt nytt år vennen. For noen herlige unger, og et koselig kort. Klemz fra Ann-Margret