torsdag 26. mai 2011

Kort til en sprek 50 åring

Da har jeg endelig klart å lage et kort til en utfordring igjen.
Kortet under er laget etter ukas skisse hos Sketch Saturday
Jeg har brukt:
Motiv: WOJ
Tekst: KH og noe er printet ut.
Swirl: Ladybug and Friends
Farger: Copics
Mønsterpapir: Prima
Pynt: diverse blomster.
Verktøy:  Nellie Snellen dies
Under teksten inni kortet er det festet et gavekort på en tag. 
Som mange av mine kort nå om dagen er dette et staffilikort.
Synes det er fint med kort som står pent på et gavebord.

Med dette kortet deltar jeg på utfordring # 156 hos Sketch Saturday

2 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Så stilig!!! Likte veldig godt de rufsede kantene og swirlene. Herlig motiv, sånn vil jeg også være når jeg blir femti. Lurt med tag under skrivefeltet.

God helg i morgen!!

Klem, Trine :)

Lisa Hjulberg sa...

Wow!!! What a great card! I love the shabby chic look, too! Thanks for playing with us at Sketch Saturday! We hope you'll join us again soon!