tirsdag 6. desember 2011

Telyskort

Telyskort
Jeg har kost meg med juleark fra Pion Design,
og flotte tekster fra Kreativ Hobby. Resultatet ble et telyskort.
Glittersnøkrystallen er bordpynt fra Nille, som de desverre ikka har lenger.
Har brukt glittersnø, bølgepapp, bloder og en spellbinderdie.
Glittersnøkrystallen er bordpynt fra Nille, som de desverre ikka har lenger.


Fra innsideden uten telys.
Tagen til å skrive på er stanset ut fra åpningen i telysboksen
Med telys ble det slik.
Blomsten er laget av en QK die, og påført litt glittersnø.
På baksiden en die fra Marianndesign og et av mine personlige stempler.
Alle tekstene jeg har brukt finner du hos
Kreativ Hobby under katekoreien Juletekster
I tillegg har jeg brukt en swirl fra KH som du finner her

4 kommentarer:

Borqna sa...

Very beautiful project! I congratulate you! Good luck!

Aina sa...

Wow, noe så lekkert! Aldeles nydelig på alle sider og kanter :)

RitaK sa...

Ååå, dette var nydelig Gro :-) Håper du har ei koslig førjulstid. Vi var en svipptur på Otta i 40-årslag til Anita forrige helg, koslig :-)

nille sa...

Wow, dette var utrolig fint!