tirsdag 1. april 2008

Hipp Hurra!

I dag har jeg fått med en gledelig overraskelse. Kreativ Hobby har kåret meg til månedens blogger i mars. http://www.kreativhobby.blogspot.com/Også jeg som bare har blogget noen uker!! Tenk, jeg får noen av de nye flotte stemplene deres i gave!! Heldige meg!!! Etter den nyheten gikk jo resten av dagen som en lek. Dagen ble enda bedre da noen nye stempler kom med posten. Ble skikkelig inspirert til å gjemme meg bort på papirrommet, og dyrke min store lidenskap. Fikk gjort ferdig Toffifeeesken som jeg har funnet inspirasjon til på bloggen til Bibbi. http://bibbisdillerier.blogspot.com/ Hun har etter min mening en helt unik stil og lager utrolig mye flott. Dere burde besøke bloggen hennes.
På denne esken har jeg brukt stempler fra kreativ hobby og Basic Grey. Fargene her stemmer ikke helt med virkeligheten. Kjolen til trolljenta er grønnere.

1 kommentar:

bibbi sa...

Se her ja, så lekker den ble! :) Så heldig du er som ble kåret til månedens blogger! Utrolig kjekt med sånne overraskelser :):)
...og tusen takk for skryt *rødme*