søndag 13. juli 2008

Bryllupskort

I dag har jeg vært produktiv. Det har blitt 5 bryllupskort. Her ser dere 2 av dem. I tillegg har jeg laget bursdagskort til Marte. Det får dere se senere. På bryllupskortene har jeg kost meg med diverse mønsterpapir, glitterhjerter fra MF, primablomster og diverse knapper. Den store teksten er printet ut, den lille er stempel fra North Star Stamps. De mørke hjertene har jeg klipt ut. Det store har jeg påført Distress ink i farge walnut satin og embosset med Pearl embossingpulver.

2 kommentarer:

Helga sa...

Det er så moro å være inne på sidene dine! Jeg liker veldig godt de hjertene du bruker.
Vi kommer til Otta på onsdag og blir til fredag, er dere hjemme? tom skal en tur til Skjåk, men ungene og jeg blir på Otta. Jg tar med meg stasj oppover i tilfelle vi kan få noen timer...
Helga

Stine sa...

Heisann Gro!
Utrolig lekre kort du lager, liker fargene du bruker sammen veldig godt! De 2 siste her var kjempeflotte, flotte oppsett og stæsj på!

Ha en finfin dag!

Stine :)