mandag 4. august 2008

Husmorferie

Hei igjen.
Hurra! Jeg vant ScrappeManias kortutfordring! Nå gleder jeg meg til premien kommer!
Jeg har hatt noen strålende ferieuker med familien. Nå har mann og barn dratt til fjells og jeg koser meg på pairrommet. Jobber med Ladybug and friends nye produkter, dere skal snart få se. Ta en titt i Papirgleders galleri, der er det mye fint med de nye stemplene og arkene. Arkene har alt kommet i butikken, du finner de her. Snart kommer de nye stemplene. GLED DERE! De er så utrolige fine.
Nedenfor et par kort jeg har lagd på hytta.


Her har jeg brukt ark fra BG. Det store hjertet har jeg lagd selv, det lille er fra MF. Alle stempler fra Papirgleder. Motivet er malt med Distress. Primablomster med brads og rondeller.
Her har jeg brukt ark fra K & Co. Stempel fra KH er malt med vannfarger. tekststempel fra MF, primablomster og diverse knapper.

1 kommentar:

Angella sa...

Hei Gro!
Jeg har vært innom bloggen din flere ganger og lar meg inspirere av din kreativitet.

Jeg vil gjerne gi den en Award, som du kan hente i bloggen min ;)

Takk for tittet... Her er det mange nydelige kort.

klem
Angella