onsdag 24. september 2008

40- års feiring

Lørdag feiret Ivar og jeg våre 40 års dager. Litt i seneste laget, ettersom vi begge fylte år før sommeren. Veldig bra for gjestene vi dro til fjells, i nydelig vær og med herlige høstkledde fjell!
Vi er veldig fornøyd med feiringa og håper at gjestene snakker sant når de sier de kosa seg!

Jeg vil gjerne vise dere et flott kort vi fikk, som Hilde har laget. Jeg synes hun burde skaffe seg sin egen blogg for å vise hele verden alt det flotte hun tryller frem hjemme på hobbyrommet sitt. Er dere enige?
Synes dette kortet er kjempeflott. Venstre side til meg og høyre side til Ivar. Kjempeidé!

4 kommentarer:

Helga sa...

Hei Gro.
Så flott kort Hilde har laget! Vi håper dere koste dere masse! Skulle så gjerne ha vært der, men slik går det innimellom. Her går tiden over stokk og stein, men det er artig i ny jobb. Tom lister på harde livet, og har ikke tanke for noe annet enn å bli ferdig, men jeg håper vi kan sette oss ned snart og finne en helg vi kan invitere dere hit. Hils masse til Ivar
klem

Berit sa...

Heisan!

Så flott at det ble en alletiders helg! Bare dette flotte været fortsetter - kan helt klart ha det sånn i hele oktober jeg - om det er det å gjøre! ;)

Her er det forberedelser til treff og en viss dag over helga ;)

GOD HELG!!

KLEM

Hege-Annie Simonsen sa...

Vel overstått til deg/dere!! :)
Utrolig flott og stilig kort dere fikk!! Ja, hun som lagde kortet bør få seg blogg, definitivt!! ;) :) Hørtes ut som en flott ide, å legge feiringa til fjells, nå på høsten! Så koselig!! :)

God helg til deg også!! Klem

Oxana sa...

Veldig flott og kreativt kort! Liker veldig godt å besøke bloggen din. Hilsen Oxana.