mandag 3. november 2008

Jeg har blitt tagget

Solrunn har tagget meg. Takk for den oppmerksomheten.
Jeg tar den også på norsk.

Jeg elsker:
  • Mine tre barn, Marte, Andreas, Elias og min mann Ivar og resten av familien min.
  • Mine gode venner
  • Jobben min som er meningsfylt og utfrodrende
  • Være sammen med alle jeg er glad i.
  • Hobbyen min; kortlaging
  • Kose meg på hytta.
  • Turer i fjellet

Jeg liker ikke:

  • Uærlighet og urettferigehet
  • At barn har det vondt
  • Negative kommentarer/ bemerkninger
  • Anmerkninger (jeg hater dem, men de er en del av livet på ungdomsskolen)

Favorittmat:

  • Fjellørret
  • Biff
  • Taco
  • Salat
  • Fersk suppe

Musikk

  • For tiden rir jeg på Abbabølgen og digger gamle slagere fra den gang jeg var liten.

Jeg sender denne videre til:

Angella

Filharmonica

Ellas

2 kommentarer:

Angella sa...

hehe... nå er det gjort. Og jeg har tagget deg tilbake. Ikke den samme!

Da er vi enige om at Anmerkninger er noe dritt å bruke!

Angella

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! Jeg har tagget deg! ;)

Det er ikke den samme som du allerede har vært gjennom, men muligens den samme som angella her har tagget deg med?

Ønsker deg en forts. fin og kreativ uke!! Klem fra meg