fredag 26. desember 2008

Mer juleproduksjon

Et dorullkort jeg lagde til en kollega før jul. Papir fra BG, lånt snømannstempel, fargelagt/malt med Le Plume tusj. Tekststempel fra Ladybug. Blomstene er dusjet med Glimmermist. Inne dorullkortet lå en liten Firkløversjokolade.

Marte, min datter har laget dette dorullkortet. Det fikk læreren hennes til jul, men en liten sjokolade inni. Motivet fra Notabene er fargelagt med Promarkers. Mønterpapir og God jul stempel fra Ladybug. Hun har pyntet med scrappers floss og primablomster.

3 kommentarer:

Angella sa...

Hei Gro,
Så fint at julekortet mitt kom fram til deg. Jeg setter stor pris på alle de flotte kommenterene du legger igjen hos meg og for alle de flotte kortene du lager, som gir meg masse inspirasjon. Takk til deg!
Ha en fortsatt fin romjul

klem
Angella

Angella sa...

Hei igjen... det er bare meg:)
Jeg har en award til deg i min blog... velg deg en eller alle:)

Romjulsklem fra Angella

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempekoselige julekort! :)
Håper du har hatt en riktig fin, fredelig og avslappende julefeiring.

I bloggen min har jeg en award til deg. :)

Ønsker deg fine romjulsdager, nå som vi snart er inne i et nytt år! Klemmer, Hege