tirsdag 10. februar 2009

Et par bursdagskort

Min gode kollega Turid fyller 66 år i dag. Et av hennes uttrykk er "Det er dama si som har vaska seg" Da jeg så dette stempelet fra Kreativ Hobby på messa i april i fjor, måtte jeg kjøpe det med tanke på at Turid skulle få et Kort.
Jeg har brukt restepapir, Primablomster spayet med glimmermist, bladpunch fra McGill, charms, blonde, bling og spellbinders for å trykke ut ovalene. Motivet fra KH er fargelagt med promarkers og Prismacolors, tekststemepelet er fra Melissa Frances, og svirler fra Autumn Leaves. Teksten i ovalen er skrevet ut fra PC


Dette kortet lagde jeg til en bursdag Marte skulle i. Papir fra Ladybug and Friends + rester. Motivet, fra Magnolia er fargelagt med Prismacolors. Primablomster med rondell og brads. Selvsagt er de dusja med Glimmermist.




3 kommentarer:

Gro sa...

Kjempefine kort. De er tøffe de oldis stemplene fra KH.

Kristin sa...

Haha, utrolig vittig det oldiskortet! :D Tenker mottakeren blir glad! :)

Monique sa...

What a beautiful cards!

xx Monique