søndag 1. mars 2009

Hjemme igjen

Vi har hatt en flott uke i Puerto Rico. Bare sol og deilig badevann!
Nedenfor et kort med tilhørende gavepose jeg lagde før jeg reiste på ferie. Jeg brukt mønsterpapir fra Cosmo Cricket og Signatur Life. Motivet fra Magnolia er malt med Distressrefiller, deretter stanset ut og embosset med Spellbinders, Nestabilities. Det samme med panelet bak.Primablomster sprayet med Glimmermist. {51} er thickers som er farget med Fluid Chalk i brunt og blått. Bak blomstene har jeg festet Scrappers floss. På gaveposen har jeg brukt de samme materialene pluss et tekststempel fra Papirgleder , noen knapper og bånd. Teksten på baksiden har jeg funnet på Berit sin teksside: Mammalies utvalge tekster

1 kommentar:

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott og såå herlig, hele veien!! Så fint alt passer sammen i papir, med farger og detaljer. :)

Jeg har en award til deg. La den ut i går, men glemte visst å si fra til de som er nevnt med navn! ;)

Ha en alle tiders søndag! Her skinner sola fra skyfri himmel. *klem*