tirsdag 4. august 2009

Sukkersøtt jubileumsutfordring # 1

Sukkersøtt sin jubileumsutfordring nr.1 er som følger: Lag din egen bretteteknikk på kortet/esken din. Denne kan ligne på andre kort/esker, men du må finne på din egen lille vri for at det skal bli godkjent.
Jeg benyttet jubileumsutfordringen til å lage 40-års vintagkort til en av mine venner.

Som dere ser har jeg brettet en liten flik av vintagen nederst, og bundet et bånd rundt. Alle papirer fra MME, motivet fra Art Imressions er malt med Marvy le lume og vannpensel. Tekststempel ra Ett Trykk og North Star Stamps. Blomster fra Papirgleder og Prima. Det er også en tag bak motivet hvor jeg har skrevet en personlig hilsen.

4 kommentarer:

Kristine sa...

Ååå Gro!
så nyydelig denne tag'en er!
Tusen takk for at du er med hos Sukkersøtt!!!
Og du, det skal komme noen trykk i posten til deg vet du;)
Er det akvarellpapir du vil ha?
Send meg svar på epost du;)
Og gi bare beskjed om det er noen andre du vil ha i samme slengen!!
Klemmer fra Kristine

Heidi sa...

Kjempelekkert vinkort!!
Synes du har brukt skikkelig fine farger og pynt.

Nora sa...

Sweeeeeet TAG!!! ;)
Hilsen,
Nora

millamy sa...

Dette var bare rålekkert...