søndag 21. mars 2010

Friday Sketchers # 94

Jeg fikk laget et kort i går også, i litt sterkere farger enn jeg pleier å bruke. Jeg fulgte denne ukas utfordring hos Friday Sketchers. Det er Claudia som har laget skissen denne gangen.
Motivet er fra Moias Scrapbooking. Hun er jo bare så søt! Jeg har fargelagt med Copics og TouchMarkers. Tekststempel fra Ladybug and Friends. Mønsterpapir fra Basic Grey. Jeg har pyntet med kanpper og scrappers floss.
This is mys card for challenge 94 over at Friday Sketchers. It's Claudia who made this weeks sketch. It was fun to work with.
Image from Moia Scrapbooking, She is so cute. Sentiment from Ladybug and Friends. All pattern papers from Basic Grey.

8 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhhhhh, denne var utrolig flot.

Trine Pedersen sa...

Så flott du har løst oppgaven. Kortet er nydelig, og det helt uten blomster. :) Jeg kjenner at jeg begynner å bli litt lei av rosene mine. Dette var jo også en super måte å få brukt restepapir.

Ha en trivelig søndagskveld!

Klem, Trine :)

Åse-May sa...

Så flott med friske farger. Her er det muligt åfå brukt opp litt restepapir. Åse-may

Marianne-db sa...

Så stilig!
Likte godt knappene og hyssingen :-)

Marianne

Gro sa...

Herlig kort. Elsker alle fargene dine. Og motivet er kjempesøtt.

Klem :o)

Guro sa...

Nyelig kort dette også :-)
Så tøffe papirer du har brukt, og knappene med hyssing er kjempe tøffe :-)
Klem Guro

Mette sa...

Så fargerikt og flott kort!! Nydelig fargelagt!
Klem Mette

Ida sa...

Hei!
Så masse fint å se i bloggen din, at jeg legger meg til som følger1
Ida