lørdag 5. juni 2010

Et kort i farten - Sketch saturday week "106

Andreas skal i bursdag og jeg har laget dette kortet til Jubilanten.
Kortet er lite, bare 10,5cm x 10,5 cm.
Jeg fulgte dagens skissa hos Sketch saturday week #106.
Alle mønsterapir fra October Afternoon.
Motivet, fargelagt med Touch Markers fra Kreativ Hobby
Tekststempel fra Ett trykk
My card for this weeks sketch over at
The card is small, just 10,5 cm x 10,5 cm
Image colored with Touch Markers from Kreativ Hobby.
Sentiment from Ett Trykk. Pattern papers from October Afternoon.

6 kommentarer:

Paula sa...

Oh, this is stunning, I love it!! thanks for joining us at Sketch Saturday!!
Paula xx

Angella sa...

SÅ sommerlig og herlig:)

Jeg puster litt lettet ut etter muntlig eksamen i norsk på torsdag...

Nå er det to uker igjen!!!
Skal du på Mjøstreffet? Har så lyst til å melde meg på og teller litt på knappene :))

klem fra Meg
Angella

Trine Pedersen sa...

For et stilig og fargerikt kort. Kjempekult motiv.:)

Ha ei riktig god helg!

Klem, Trine :)

Anonym sa...

A fab card Paula. I love the colours you have used x

Jo sa...

what a fabulous card! love it!
Thank you for joining in the fun at sketch saturday :)
Jo xx

Bodil sa...

Så herlig motiv, flott og fargerikt kort.