fredag 11. november 2011

DT Sukkersøtt # 145 Humor

Fredag og min tur til å bidra hos Sukkersøtt igjen.
Ukas sukkersøte utfordring er:
Denne uka spnser Familieskatter premien til vinneren.
Jeg fant fram en jegeroldis og lagde dette
Motivet har jeg funnet på en side med fargeleggingsmotiv på nettet.
Har fargelagt med Copics
Tekst: Kreativ Hobby og Stempelglede
Pynt: Blomster, papirblonde
Mønsterpapir: Paperloft 
Verktøy: Borderpunch fra Martha Stewart og
dies fra Spellbinders og Marianne design
Har brukt sammen måte å feste sammen sidene i kortet
som på dette innlegget.

9 kommentarer:

Kjersti sa...

Et herlig kort i lekre farger!
God helg!
Klem Kjersti

Anne Bente sa...

Så stilig kort og bretting. Moro å se at du har delt opp tekststempelet.. det var slik jeg så det for meg når jeg laget det, men det er første gang jeg ser noen har delt det opp slik du har gjort ... :-) God helg!

Anne Bente sa...

Så stilig kort og bretting. Moro å se at du har delt opp tekststempelet.. det var slik jeg så det for meg når jeg laget det, men det er første gang jeg ser noen har delt det opp slik du har gjort ... :-) God helg!

Åse-May sa...

Knallflott kort.....digger denne karen.....:)

Bodil sa...

Kjempeflott kort med et morsomt motiv. Stilig bretting inni kortet.
klem :)

Meretekj sa...

hehe....Dette var en artig kar;)
Likte godt hele kortet, flott løsning på festinga av kortet.
Klem, Merete

Eva Helen sa...

Såå Artig kort,hehe..Det motivet var bare såå knall da,hi,hi..Så flott mønsterpapir og artig vri på kortet som jeg ikke har sett maken til før.

Klem Fra Eva Helen

Connie sa...

Så stilig kort :O)
Lekkert pyntet på alle sider.

Ha en fin søndag.
Klem Connie

May-Britt sa...

WOW,her var det mye lekkert!!Liker stilen din veldig godt.
Ønker deg en flott dag:-)
Klem