lørdag 30. juni 2012

Martes sin konfirmasjon

Da har det gått en stund siden Marte sin Konfirmasjon. Hun ble konfirmert den 20. mai og vi hadde en flott dag.
Her er kortet hun fikk .
Motiv fra WOJ fargelagt med Copics.
Systuedukke fra T. Holtz. og blomsterdie fra MemoryBox, Sommerfuglpunsvh fra Martha Stewart. 
Teksten i Ovalen har jeg funnet hos Berit -
Tekstempel fra Ett trykk.
Hun fikk telemarksbunad med tilbehør, og var svært fornøyd med det.
Har brukt bordpunscher fra martha Stewart og Spellbinderdies.
Mønsterpapirer fra Pion Design (Det samme som jeg brukte på invitasjonen) 
Pynt: perler, blomster, osteklut og blonde. 

Så noen bilder fra bordet:
Bordkortet fikk jeg ide til fra Mona - Takk til deg!
Slik så kuvertene ut. 
 
Litt av bordet bordet.
Nærbilde av en av blomsteroppsatsene. De var ganske like, 2 små  og en stor.
Jeg var veldig førnøyd med de. 
Mine flotte bunadsbarn. 
Til slutt et bilde av Marte og meg. 

3 kommentarer:

Kjersti sa...

Et lekkert kort Gro, denne bretten er så flott, og du hadde valgt så fin farge! Bordene var også nydelig pyntet!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

RitaK sa...

Ja, her var det flott pyntet, og med nydelig kort og med et sånn fint trekløver ble vel dette en koslig dag :-) Fint bilde av deg og Marte også, og jeg kan nok se en viss likhet ja!

Frk. Bogstad sa...

Kjempeflott kort. Mange fine deltaljar og nydeleg papir :)
Godt å sjå at der finnst konfirmantar som ikkje e hekta på rrosa ;)