torsdag 8. november 2012

Pakkelapp med fotostempel


Jeg har laget en pakkelapp med et lite fotostempel: Tvillingengler - liten
Jeg synes det er genialt med fotostempler på pakkelapper.
De er dekorative og krever ikke fargelegging, så da går det litt raskere samtidig som det blir flott.
Tekstestempelet : Må ikke åpnes... bruker jeg mye på pakkelappene mine.

 Mønsterpapir: Rster av MajaDesign Vintage Vinter
Pynt: osteklut og perler
 
Jeg har brukt en ferdigstanset tag som utgangspunkt.
Målene på denne er 10cm x 5 cm
Jeg har brukt Stjernedryss og til og fra stempel som heter Juletekst 4 stk gammel

Alle stempelene på denne pakkelappen er fra Kreativ Hobby

4 kommentarer:

Marianne H sa...

Åh, så lekker. Ha en fin helg, klem.

Kjersti sa...

Lurt med fotostempler på pakkelapper, det skal jeg jammen huske på:) Riktig lekker ble den!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Bodil sa...

Nydelig pakkelapp.
klem :)

Kristina sa...

Veldig hyggelig å hilse på deg :-)
Håper ikke det blir altfor lenge til neste gang ;-)

Ps. Elsker pakkelapper, hihi. Lekert!

Klem Kristina