fredag 11. juli 2008

Godisbag og bryllupskort

I dag har jeg laget en godisbag og brukt en del ting som jeg fikk i postoverraskelse fra Helga rett før jeg reiste på ferie. Tusen takk Helga. Håper du synes jeg har vært kreativ med konvoluttmalen, blosmeten og klesklypene. Har masse igjen og skal nok lage mere. Dessuten har jeg hemmelig hobbyvennoverraskelsen fra Filharmonica. Masse flott i den pakken som jeg gleder meg til å bruke!






















I går lagde jeg dette Bibbiinspirerte bryllupskortet. Har kun brukt et swirlstempel. Ellers er det rester av mønsterpapir, glitterhjerte fra Melissa Frances og Primablomster. Det blå hjertet har jeg klipt ut selv og embosset kanten med hvit glitterembossingpulver.

1 kommentar:

annes paperfun sa...

Heisann
Her har jeg ikke vært før og så mye fint det var å se her :o)
Ønsker deg en fortsatt fin sommer...