onsdag 6. august 2008

DT kort - igjen

Hei jeg jobber på sreng med kortene mine, nå som husmorferien går mot slutten. Her to kort jeg har laget med de nye produktene fra Ladybug and Friends. På dette kortet har jeg brukt stempelet Up and Away, fargelagt med H2O. Hjertearket er fra serien Follow my hart, Sunshine. Det grønne fra serien When you wish, Christmas snow. Ellers har jeg brukt tekststempler fra PG, masse blomster og QK hjørner og tags(rev)
Her et babykort. Stempelet er fargelagt med Promarkers. Det er tegnet av Joan Elliot og heter Jumping Joy. Mønsterpapir fra serien Wonderland, Nostalgic og Holliday. I tillegg har jeg brukt merkelapp fra serien Notabene, Blue Artisan. Tekststempel fra PG og masse knapper.
Nedenfor en kollasj av alle 4 sider i kortet. Hjertet har jeg klipt ut og embosset, Navnelappen har jeg lagd i WordArt, og scallopovalen har jeg skåret ut med Silhouette.

Ingen kommentarer: