torsdag 21. august 2008

Pepperkakeboks

Hei igjen.
I dag har vi vært på sykehuset med gutta. Elias skulle sjekke sin brukkede arm, og Andreas skulle ta en Lactosbelastning. Alt vel med Andreas. Brudde til Elias var litt forskjøvet, så da blir det ny Lillehammertur tirsdag. Hvis et har forandret seg mer må det brekkes opp igjen. Håper vi slipper det.
Nedenfor ser dere et par bilder av en pepperkakeboks jeg har laget med nye produkter fra Ladybug and Friends. Motivstemplene er fargelagt med Promarkers, og jeg har brukt mønsterpapiret "Christmas tree" fra serien When you wish. Tekststempel fra PG





4 kommentarer:

Angella sa...

Oi... for noe vakkert! Du har vel ikke laget pepperkakene for anledningen?

Har sittet og lest om sønnene dine. Morsomt sammentreff. Nesten så jeg ser dem for meg. Sønnen min heter også Elias og min lillebror heter Andreas:)
Håper det ordner seg med armen, må jo gjøre fryktelig vondt å brekke den opp igjen!

Vi snakkes
Angella

Caroline sa...

Fytti, denne boksen her har jeg siklet etter!! måtte bare ha de stemplene der, pga den boksen!!! så den blir kopiert hihi:)

Gro sa...

Jo da Angella. Pepperkakene er laget for anledningen.... i trolldeig, laaang holdbarhet altså. (fnis) Boksen har jeg sendt til Papirgeleder.

Angella sa...

Du er virkelig lur! De ser helt ekte ut:)
Angella