søndag 30. mai 2010

Hipp hurra + litt til

Whif of Joy har kommet med sitt første digitale stempel - SpiderHenry. Siden en av gutta skal i bursdag i dag fant jeg ut at jeg skulle bruke det, og her ser dere resultatet:
Papirene fant jeg i restekurven. Noe fra Melissa Francess og Basic Grey, det siste vet jeg ikke.
Motivet er fargelagt med ProMarkers. Derfor deltar jeg med dette kortet hos Passion for ProMarkers
Tekster fra Ett Trykk og kort og godt.

Ved å klikke på bildet under kommer du til det digitale stempelet.

HIPP HURRA!
Jeg har vunnet ukas utfordring hos Sketchy Colors Hvor kult er det?!!!
Da er det bare å glede seg til overraskelse i posten: 

5 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så kult kort!!! Og gratulerer som viner hos Sketchy Colors!! :D Ønsker deg en flott søndag!! Klem, Hege

Katharina Frei sa...

Wow!! A fabulous card. Love how you used Spider Henry!!
Katharina x

Pauline sa...

Kjempekult bursdagskort, og gratulerer som vinner hos Sketchy Colors!!
Klem! :-)

The Crafty Den sa...

Hi Gro, what a stunning card. Love the cute image and your colouring is awesome. Thanks for joining in with our anniversary challenge over at PFP this week. Hugs, Denise x

Aina sa...

Dette motivet er så herlig! Og kortet ditt er så superflott!
Gratulerer så mye med seieren i scetchy colors, den er så fortjent! :)