torsdag 13. mai 2010

Scrapping the Music - Mai bonus

Da Scrapping the Music startet opp hadde jeg store planer om å delta, men slik har det ikke blitt. Nå henger jeg meg på dennes måneds bonusoppgave - konfirmasjon med dette staffilikortet.
Motivet fra Stampavie er farget med ProMarkers, og jeg har hatt det liggende leeeenge. Alle mønsterpapir fra Ladybug and Friends. Tekststempler fra Ladybug og North Star Stamps.
Skrivefeltet er stanset ut med en Sixxix die laget for Stampin Up.
Jeg synes det er så flott med den stiplede linja.

5 kommentarer:

Lene sa...

Godt å se at du ikke har glemt oss Gro! Denne kortet var kjempeflott! Digger svirlene du har brukt og den fine sammensatte blomsterbuketten!

Takk for at du deltar!

Connie sa...

Så lekkert konfirmasjonskort du har laget:O)

Herlige farger.

Bodil sa...

Nydelig kort og så flott fargelagt motiv. Nydelig pyntet :)
Ha en fin langhelg :)

Bjørg sa...

Kjempelekkert kort i nydelige farger.

Wenche sa...

Nydelig med alle disse lag på lag