onsdag 28. januar 2009

Fridag og gratulasjonskort

Dette dorullkortet har jeg laget til en god venninne som har bursdag i dag. Bak taggen ligger det en liten sjokolade. Jeg har brukt restepapir, primablomster , bånd og bling. Motivet fra Stampavie er fargelagt i MCP teknikk, og tekststempelet er fra scrapmagasinet.
I dag har jeg og minstemann fri. Vi koser oss hver onsdag og prøver å ha minst mulig program. Er ganske grugg i halsen i dag, og håper jeg ikke blir skikkelig dårlig.
Har en del bestillinger jeg skal jobbe med i dag, når jeg ikke leser for, eller spiller lotto med Elias

5 kommentarer:

Gro sa...

Flott kort.
Godt gjort å få plass til så mye på så liten plass :-)
Håper du holder deg frisk - er sykmeldt selv hele uka med en forferdelig hoste.
Klem Gro.

Anonym sa...

Tusen tack för dina goa ord inne hos mej!! *glad*
Och vilken rolig utmaning du gav mig!! Den ska jag göra! =D
UNDERBART kort du gjort! Älskar alla detaljer med banden och blommorna! =)
Hoppas du inte blir sämre vännen.
Stor krya-på-dig kram från mej!!/Petra
http://paradises.blogg.se

Angella sa...

Heisann vennen!
Fri hver onsdag høres fortreffelig ut:)
Jeg blir alltid imponert over dine dorullkort...Du får alltid plass til så mange detaljer...Herlig:)

Kos deg videre
klem Angella

Moia sa...

Superfint kort, disse dorullkortene er du så god på å lage. Lækkert. Takk for utfordringen, skal se om jeg har et bilde som kan vises frem. Klemz fra Moia

Toneloni * Tonje sa...

Hei Gro
For et lekkert kort - masse flotte detaljer ;)

Klem
Tonje