torsdag 1. januar 2009

GODT NYTT ÅR!

Hei. Jeg håper dere alle har hatt en fin nyttprsfeiering. Selv tok familien og jeg en tur på hytta. Det er så koslig å feire nyttår der. Nedenfor et par kor jeg hadde med i Ett trykk sist. Jeg ble stempelutfordret. Det var kjempegøy. Her ser dere resultatene.

Mønsterpapir og tekststemepel fra Ladybug, motivstemepl fra Notabene og Ladybug, fargelagt med promarkers. QK snøkrystaller, bånd, papirblonde, rondeller, brads, eylets, knapper og scrappers floss har jeg brukt som pynt.Mønsterpapir fra 3ndy og Ladybug, motivstemepl fra Notabene og Ladybug. Motivene er fargelagt med Mcp teknikk. QK blomster som er påført glitter, bånd, blonde, charms, knapper, blomst fra bazzil under selvlaget glitterhjerte. God jul er skåret ut med Silhouette..

Slik ser kortet over ut inni og på baksiden. Synes dette arket til 3ndy gjorde seg veldig godt!

På baksiden er eget stempel som scrappemagasinet har gjort for meg, pyntet opp med Stempelgedes Grunge Ornamental Circle

3 kommentarer:

Beate sa...

Så flott kort!! Ikke rart det ble publisert.

Ønsker deg et godt nyttår.

Klem fra Beate

Kristine sa...

Nydelig kort!!
Godt nyttår! *klem*

Monique sa...

Oh my goodness! it's absolutely gorgeous!