onsdag 15. april 2009

Ny artikkel - Konfirmasjon

Jeg har deltatt på en ny artikkel om invitasjoner, bordkort, takkekort og selvfølgelig kort til konfirmanten på Kreative sider. Ta en tur innom for å la deg inspirere.
Her et kort jeg har laget til denne artikkelen.
Motivet fra Wiff of Joy er fargelagt med Promarkers, og påført prikker med hvit penn. Motivet er stanset ut med Spellbinders, nestabilities. Det er også panelet bak motivet. Mønsterpapir fra MME, Bella Bella og fra Maja Design, Mina Venne Carina. Jeg har svertet alle kanter med Fluid Chalk, Chestnut Roan. Jeg har stemplet rundt kanten med elegant flourishes fra Autumn Leaves. Tekststempel fra Ladybug and Friends. Sommefugl stanset ut med Cuttlebug, og små kryss med QuicKutz. Bling fra Prima.




Her ser du en detalj fra hvordan pengene er festet.



På kortet nedenfor har jeg brukt mønsterpapir fra Basic Grey og glitterpapir. Alle stempler er fra Ladybug and Friends. Motivet er fargelagt med Promarkertusj. Kortet er pyntet med primablomsster og utstansede retroblomster i 3 ulike størrelser. I tillegg har jeg brukt rondeller, brads, knapper og tynne papirstrimler. Detaljer fra innisden.










3 kommentarer:

Hildegunn sa...

Kjempelekre kort du har laget!
Jeg falt pladask for det øverste!
Utrolig kul måte å feste pengene på!

Aina sa...

Du verden så flotte kort du har laget!

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig herlig herlig! :-)))
Lur den måten å feste pengegaven på inni kortet!