torsdag 2. april 2009

Kurskort + Vinneren av Blog Candy

I kvled har jeg hatt kurs for 13 glade damer fra Fagforbundet: Målet er jo selvsagt og få dem bitt av denne herlige basillen, som gir meg masse glede. Vi lagde dette kortet


Materialene på kortet er:

Så da jeg kom hjem etter kurset var det tid for å trekke vinneren av min Candy.

Det gjorde jeg på følgende måte: Jeg spurte min datter om hun kunne si meg et tall under 100. (Jeg håpet at hun ikke svarte for høyt) Hun sa 12. Deretter gikke jeg inn på kommentarene og fant den 12 som hadde lagt inn kommentar.

Vinneren av min candy er:

-













-








-






Tonje aka Toneloni

GRATULERER!

Send din adresse til:
ivoeyen@online.no

4 kommentarer:

Toneloni * Tonje sa...

*jippi*jippi*
For en utrolig hyggelig gave å få rett før påske :)
"danser litt rundt på kontorgulvet"


Kurskortet var helt utrolig vakkert!

Riktig god påske

Klem
Tonje

AbcHobby.it sa...

congratulations!!!

Ivolina sa...

Wonderful card.
Congratulation to the winner.

Anne Bente sa...

For et nydelig kort i herlige farger!