onsdag 7. januar 2009

Bidrag til Sukkersøtt #22, skisse # 6

Her er mitt bidrag til Sukkersøtt sin utfordring nr. 22. Har laget et babykort etter en flott skisse laget av Anne Kristine. På mitt kort har jeg brukt mønsterpapir fra Melissa Francess, Motivstempel fra Penny Black fargelagt med Promarkers og Prismacolors. Kantene er stemplet med One the Edge, fra Autumn Leaves. "Baby er skåret ut med Silhouette. Blomstene er srayet med glimmermist og deretter er kantene svertet. Den blå blomsten er ikke så rosa som den ser ut, den er omtrent i samme farge som mønsterpapiret, bare med skimmer. (Kanskje jeg skal prøve å ta et bilde i dagslys i morgen?) Ellers har jeg pyntet med blonde, knapper, Scrappers Floss, og blader stanset ut med McGill punch.
Inne kortet har jeg brukt samme mønsterpapir og kantstemepel. I tillegg har jeg brukt motivstempel, og tekstsetmpelet "Det ble en gutt" fra Ladybug. "Velkommen til verden" er fra North star stamps. Hjertene er stanset ut med QK- tanga.

12 kommentarer:

Berit sa...

Heisan!!

Så nydelig babykort!! Sitter med samme skisse og lager kort nettopp nå. Til et dåpsbarn ;) Og fant ut at Diddlpussis tar rubons på feil sted *fnis*
Gratulerer med premien også forresten! Kos å se kjente navn på lista ;)

Ha en fin kveld - kos deg!!!
KLEM

Gro sa...

Det var et nydelig kort med et skikkelig nydeligere stempel.
Og stempelbordene rund kanten er så dekorative.

Angella sa...

Dette var en utrolig søt løsning på oppgaven Gro!
Både utvendig og innvendig.

klem
Angella

Ida / Little sa...

super hærlig kort! alltid masse fint å se når jeg er innom her :) grattis med premie også! Klem Ida

Benedicte sa...

så nydeligt det var :-)

Klem fra Benedicte

annes paperfun sa...

Nydelig kort!!! Og så søtt motiv som du har brukt. Lekkert gjennomført og flott løsning på skissen.
Takk for at du deltar.
klem anne

milli sa...

Wow! Dette var jo helt nydelig! Så fin den blåfargen du har brukt er og blomsten kommer virkelig til sin rett! Kjempelekkert!

Klem fra
Camilla

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei igjen! Så herlig og nydelig kort!!

Jeg har en award til deg! :)

Oxana sa...

Dette var kjempeflott kort!!!

Linn Merethe sa...

Hei, veldig fint kort!:D
Jeg har store planer om å lage babykort til 2 venniner som begge skal ha baby om ikke så alt for lenge:) jeg lurer på om du kunne sendt meg oppskriften på dette kortet? Hvilke mål bruker du? osv:)
Hadde blitt veldig glad om du ville hjulpet meg litt med dette!:)

MVH
Linn Merethe

linn_rakstang@hotmail.com

Line sa...

Virkelig et søtt kort. Likte veldig godt stempel borden rundt

Maya sa...

Nyydelig kort du har laget!
Og så flott pyntet innside :)
Klem fra Maya.