søndag 4. januar 2009

Sukkersøtt sin julekalender

Da er jeg klar til å sende mine bidrag til Sukkersøtt sin julekalender. Det ble ikke så mange som jeg håpet på, men jeg er da i alle fall med.
Bidrag til luke 2. Egenlagd bakgrunn
Bakgrunnsarket er akvarellpapir som er sprayet med glimmermist, stemplet med hvite swirler. Motivet fra Stampavie er malt med Distress. Tekststempel fra North star Stamps. Primablomster med brads og rondeller og Sløyfebånd fra Nille.Bidrag til luke 3. Et kort i lyse farger.
Mønsterpapir fra BG stemplet med snørystaller fra Ladybug, embosset med hvit embossingpulver med glitter. Snømannstempelet har jeg lånt av Linda, og det er farget med MCP teknikk. Tekststempel også fra Ladybug. QK og Spellbinders snøkrystaller med sverta kanter og spayet med Glimmermist.
Bidrag til luke 6: Pakkelapper
Tag påført restepapir, stemplet med snøkrystaller og tekststempel fra Ladybug. Nissen er fra Kreativ Hobby og den er malt med Distress.

Akvarellpapir sprayet med Glimmermist, stemplet med tekststempel fra Ladybug og motivstemepl fra Penny Black, malt med Distress.
Bidrag til luke 17. Kort i rødt og grønt.


Bidrag til luke 19. Kort uten stempelmotiv som hovedmotiv.
Bidragene over har jeg vist dere før, derfor ingen forklaring til disse.
Bidrag til luke 24. Lag det du har lyst til.
Sfinx eske pyntet med mønsterpapir og swirlstempel fra Ladybug. For å få fram Sfinx navnet har jeg pusset pairet der esken har forhøyet skrift. Primablomster påført Glimmermist og halvperler. Under blomstene har jeg laget løkker av scrappers floss. Inni bilde av ungene og tekststempel fra Kreativ Hobby. Kanten rundt sjokoladen er stanset ut ved hjelp av borderpunsh fra Fiskars.












Dette er en eske sjokoladehjerter. Esken er pyntet med mønsterpapir, snøkrystallstempel og tekststempel fra Ladybug. Stempel fra Gunns Papirmølle fargelagt i MCP teknikk.QK bokstaver, Primablomster påført Glimmermist og knapper. McGill sin bladpunch

2 kommentarer:

Gro sa...

Så mye fint du har laget.
Kortet med snømannen er bare super søtt.
Klem Gro.
Godt Nyttår, om jeg ikke har sagt det før...

Hege-Annie Simonsen sa...

Masse flott har du laget til Sukkersøtt julekalenderen! :) Klem fra meg - og: GODT NYTT ÅR!