fredag 15. mai 2009

Bursdagskort i grønt

I går fikk Elias (3,5 år) bestemme farge på genseren og buksa til kaninen. Han valgte grønt og blått. Jeg fargela da motivet fra Whipper Snapper i disse fargene med MCP teknikk. Deretter ble min utfordring å finne mønsterpapirer som passet til. Jeg fant 3 jeg ville bruke fra Junkitz, Maja Design og et av julearkene til Papirgleder. Tekstestempel fra Ett Trykk. Jeg har stanset ut med Spellbinders Nestabilities. Jeg har pyntet med Retroflower i 3 størrelser, Scrappers floss og et par halvperler fra KaiserCraft.

8 kommentarer:

Else Britt sa...

Helledussen, dette var et nydelig kort. Flotte farger og så avstemte papirer og motivet er nydelig malt.
Han en koselig 17.mai.

Hildegunn sa...

Kjempeflott kort, herlige farger og et nydelig motiv!
Veldig flott oppsett du har brukt!

Ønsker deg ei flott helg!

Toneloni * Tonje sa...

Å dette var bare helskjønt Gro.
Du er superflink til å sette sammen flere farger og ark!

Flotte farger og motivet er jo så søtt. Morsomt å lage når ungene er med å bestemmer :)

Ha en fantastisk 17.mai

Klem
Tonje

Sissel Olin sa...

For et kjempefint kort!!:) Synes Elias var flink å velge farger. Kaninen var jo bare helskjønn!:)

Ønsker deg en god helg, og en fin 17. mai!

Klem fra Sissel Olin

Sissen sa...

Ååååh, det var kjempefint!

strawberry fields sa...

This is gorgeous! I love rabbits! Great papers too :)
fiona

strawberry fields sa...

This is gorgeous! I love rabbits! Great papers too :)
fiona

Hege-Annie Simonsen sa...

Så koselig, herlig kort!! :)