onsdag 6. mai 2009

Friday Sketchers #50

Endelig har jeg fått laget et kort igjen. Lenge siden sist. Har vært en tur i Asker fra torsdag til i går. Denne gangen hadde jeg ikke med meg noen papirsaker, og tenk at det gikk bra. Lørdag så jeg Mamma Mia musicalen sammen med datteren og mamman min. Dere kan tro vi storkoste oss!Kortet ovenfor er mitt bidrag til Friday Sketchers 50 utfordring . Den flotte skissen som Beatrix har laget ser du til høyre.

Stempel tegnet av Sarah Kay er fargelagt med Promarkers. Alle mønsterpapir fra MME, Bloom and Grow. Tekststempel fra Ladybug/Papirgleder. Jeg har pyntet med bling, bånd og blomster fra Prima og Papirloftet.

This card is made for Friday Sketchers challenge 50 Yuo can see the sketch here on the right. I made this card using designpapers from MME, Bloom and Grove. Stamp from Stampavie colored with promarkers . Sentiment from Ladybug/Papirgleder. Flowers from Prima and Papirloftet.

9 kommentarer:

Angella sa...

Hei, ja nå var det lenge siden sist:)
Kan tenke meg at du koste deg på Mamma Mia. Har tenkt meg å se den selv, må bare rydde av tid først!
Rart at du legger ut et kort med disse MME arkene. Jeg satt akkurat med det samme bakgrunnsarket og prøvde meg frem... Har svært lite som går i orange. Ikke min farge, men det gikk til slutt.

Dette kortet var jo til inspirasjon...nydelige farger og flott motiv. Du er så flink:)

klem fra Angella
( som bare har 59 tentamener igjen...juhuu!!)

Else Britt sa...

Hei. For et nydelig kort. Du er så flink med fargene. alt stemmer.
Ha en fin kveld.

Toneloni * Tonje sa...

Godt å se deg igjen!!
Jeg har også sett Mamma Mia musicalen ~ jeg storkoste meg.

Lekkert kort med nydelige farger. Og det stempelet er så fint.
Jeg har ikke helt fått så bra dreissom du på disse Promakersene - så jeg har bestilt meg Touch Markers.

Ha en flott kveld
Go' klem fra Tonje

Gro sa...

Et utrolig nydelig kort, og fargene var jo bare nydelige. Fargeleggingen er du superdyktig på.

aardvarkpest sa...

Sweet card. Love the image and the colours.

Glenda

Siv Anita sa...

Kjempefint konfirmasjonskort!
Herlig stempel og nydelige farger.

Ida / Little sa...

Så fint kort! :) Digger papirene og kjempe fint malt motiv! Så gøy at du koste deg på Mamma Mia! :) Jeg har en award til deg på bloggen min :)

Klem Ida

Marianne-db sa...

Så vakkert kort du har laga! Du inspirerer alltid, takk for det :-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig kort!! Liker så godt både motiv og papirer + de fine detaljene dine!! :)