søndag 24. mai 2009

Kort til en 40 åring

En stund siden jeg oppdaterte bloggen min. Jeg har vært i Tallin og kost meg på Spa hotell. Herlig. Før jeg dro lagde jeg kortet under til Martes håndballtrener som har rundet 40 år. Jentene ville gi henne en gave. Jeg ble bedt om å lage kortet.
Jeg har i tillegg til Bazzil kartong brukt noen gamle mønsterpapir fra 7 Gypsies som jeg liker godt. Motivet fra Art Impressions er malt med Distress. Motivet og panelet bak er stanset ut med Spellbinders Nestabilities. Tekststempel fra Ett Trykk. Jeg har skåret ut bokstaver og tall med Silhouette. Blingpynt fra Prima og blomster fra Ladybug and Friends og Papirgleder.

Jeg er av de som av og til synes det å male motivene med Distress er vanskelig. Noen ganger er jeg fornøyd, andre ganger ikke. Sjekk ut denne artikkelen, som min DT venninde Anita Arklett har skrevet, hvis du ønsker å bli en bedre Distress maler.

3 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Stilig og kjempeflott bursdagskort! Morsomt det motivet! ;) *lol*

Håper du har hatt en riktig fin helg!
Klem, Hege

Gro sa...

For et herlig kort, og for et fornøyelig motiv. Heldig den treneren der.
Ha en flott uke.

Aina sa...

Så herlig kort! Nydelige farger, og så morsomt motiv.
Dette faller nok i smak :O)