søndag 31. mai 2009

Et kort i varmen, Sukkersøtt # 42

I dag har jeg stort sett jobbet med ting og tang i hagen. Utpå ettermiddagen ble jeg lei, dusjet av meg jorda, og lagde dette kortet. Måtte rett og slett ha en liten pause fra varmen og sola, enda så deilig jeg synes det er med sommer.
Da passet det bra og finne en utfordring, og det ble Sukkersøtt sin 42, Bruk minst 5 stempler på kortet ditt. Morsom utfordring synes jeg!
Stempler jeg har brukt:
  • Trollgutten fra Kreativ Hobby er fargelagt med Promarkertusj, og stanset ut med Spellbinders Nestabilities.
  • Biene er fra Hero Arts
  • Swirlstempel fra Autumn Leaves
  • Tekststempler fra Ett Trykk og Papirgleder.

I tillegg har jeg brukt 2 mønsterpapir fra Maja Design, Blomstringstid. Blomstene er fra Sient Plus og Prima. I tillegg glitterbrads og rondeller.

7 kommentarer:

Torill sa...

Så hærlige farger du har brukt!!!
Knallflott! Og det trollstempelet passet jo supert på late sommerdager:0)

Marianne-db sa...

Nydelig kort! Du har brukt så fine og klare farger, det likte jeg. Og stempelet var jo herlig!!

Beate sa...

Dette kortet var jo bare sååå herlig da Gro!! Digger det :)

Hildegunn sa...

Så herlig og fargerikt kort!
Supert!
Flotte stempler har du også brukt!

Ønsker deg en flott dag!

Angella sa...

Ja, jeg har vært litt borte fra bloggen min... litt for mye annet og gjøre og alt for umotivert:)
...men du henger med ennå. Så bra!
Morsomt at du har dette motivet. Jeg satt nettopp og malte det.
Snart ferie nå...det ser jeg virkelig frem til:)
kos deg videre i varmen!

klem Angella

Bea sa...

Så morsomt med det lille trollet, og flotte farger :o)

Sarah sa...

Hvor er det herligt. Super sødt!