tirsdag 26. mai 2009

Friday Sketchers # 53

Hei igjen. I dag er det skikkleig papirromvær. Regnet siler ned, og jeg har vært huslig og stullet i heimen med gulvvask og støvtørking. Etterpå har jeg kost meg med dette kortet. Jeg har fulgt Friday Sketcher sin 53 skisse, som Heidi har laget. På kortet har jeg brukt:
  • Mønsterpapir fra Crafty Secrets og Ladybug and Friends
  • Motivstempel fra Stampavie, tegnet av Sarah Key. Motivet er fargelagt med Marvy Le plume og vannpensel.
  • Tekstestempel fra Ett Trykk
  • Pyntet med egenproduserte hjerter, charms, bånd og et par knappenåler.

This is my card for Friday Sketcher challenge 53 , made by Heidi . On my card I've used:

  • Patterned paper from Crafty Secrets and Ladybug and Friends
  • Imagestamp from Stampavie. I've colored with Marvy Le plume and waterbrush
  • Sentiment from Ett Trykk
  • I've decorated with homemade harts, charms, ribbon and a couple of Berry pins.

3 kommentarer:

Toneloni * Tonje sa...

Å dette var bare helt nydelig, Gro!
Lekre farger og motivet er jo så fint

Go' regnværsdag
Regner i Oslo også

Klem
Tonje

Hildegunn sa...

Kjempesøtt!
Flotte farger og nydelig motiv!

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempehærlig kort! :DDD