lørdag 2. januar 2010

Godt nytt år!

Jeg satte meg som mål å lage 200 forskjellige kort i 2009. Jeg klarte 203 før året var omme! I dette antallet har jeg med en del gaveposer og noen sjokoladeesker, men det er jo like mye arbeid som med kort. Jeg er kjempeførnøyd. Her noen julekort jeg ikke har vist dere tidligere.
På dette kortet har jeg brukt restepapir og det ultrakule nissestemepelt er fra Scrapmagasinet. Tekststempel fra NorthStarStamps

Mer restepapir. Motiv og tekststempel fra Ladybug and Friends. Com

Julekortet jeg masseproduserte for å sende til familie, venner og kjente glemte jeg å scanne! Skal låne et av naboen, slik at jeg får vist dere.

7 kommentarer:

Benedicte sa...

så flotte kort!
ønsker deg et kreativt nyttår!

Bodil sa...

Hei :) Du lager så mange flotte kort. Det nissestempelet du har her synes jeg er helt knallmoro.
Ønsker deg et kreativt Godt Nyttår.

Bea sa...

Så mye fint du har laget, og tenk at du har laget 203 kort på et år! jeg kom til ca 120....
Kommer nok innom igjen for litt inspirasjon og ideer ;o)

Gro sa...

Herlige kort. Likte spesielt det nisse motivet fra Scrapmagasinet.

Klem :o)

Anne Bente sa...

du laver bare sååå utrolig herlige kort Gro.

Evy sa...

Det var et morsomt mål å ha. Jeg hermer etter det og skal i 2010 klare å lage 100 inkludert esker o.l. Jeg vet jeg klarer det og setter ikke målet høyere. Da blir alt over bonus :-)
Du lager flotte kort og har en veldig koselig blogg.
Godt nyttår til deg!
Hilsen Evy

Aina sa...

Helt herlige kort! Likte godt det morsomme nissekortet :)