onsdag 27. januar 2010

A Spoon Full of Sugar # 88

Festlig Freestyle utfordring hos A Spoon Full of Sugar denne uka. Da kan man jo gjøre som man vil, og det har jeg gjort her. Det herlige vinterhusstempelet fra Moias Scrappbooking er fargelagt med ProMarkers. Teksten er printet ut. Mønsterpapir fra K&Company. Jeg har pyntet med blomster, sprayet med glimmermist og noen har fått litt glitterlim. Bladene er stanset ut med med en McGill punch, ellers har jeg brukt blonde og perler.

Fun challenge over at A Spoon Full of Sugar this week. Freestyle. 
Winterhouse  from Moias scrappbooking is colored with ProMarkers. The sentiment is made in WordArt. Patterned papers from K&Company.

9 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nydelig kort, herlige farger og flotte stempler! Jeg har også dette motivet, men har ikke brukt det ennå...

Klem

soltroll sa...

Heisann Gro!!
Herlig nytt hus kort du har laget. Ett stempel som står høyt på ønskelisten her. Kjekt å se det i bruk. Ha en forsatt fin og kreativ uke.
Hilsen Soltroll(Merete)

Veronica sa...

Nydelig kort:)
Jeg liker de duse fargene, og alle detaljene rundt omkring:) Nydelig!

♥ Kari ♥ sa...

Kjempeherlig kort i lekker farge Gro! Setemplene til Moia er jo bare supersøte!
Ha en kjempekoselig torsdag!
Klem fra Kari

Aina sa...

Så koselig kort! Så vårlig og herlig. Kjenner den blide sola varmer :)
Det ligger noe til deg i bloggen min.

Bea sa...

Har to awards til deg på bloggen min :o)

Papirdilla sa...

Hei, hei!
Tusen takk for den koselige kommentaren i bloggen min:)

Er liksom alltid litt på etterskudd når det gjelder å kommentere rundt omkring. Ser innom og tenker at jeg kommer tilbake og skriver litt senere. Og da blir det ofte bare med tanken... Men, tanken er jo god, da....*fnis*.....

Du lager veldig flotte kort. Og så har du så mange spennende og morsomme motiver:) Nydelige fargesammensettinger også.

Skal dessverre ikke på treffet på Hamar. Fikk liksom aldri somla meg til å melde meg på:( Hadde vært toppers å fått med seg litt tips om bruk av tusjer. Men, det får bli en annen gang.

Ha en koselig lørdag:)

Klem,
Hanne

Catharina sa...

Så ljuvligt vackert kort!Visst är det skönt att vi börjar gå mot vår....

Trine Pedersen sa...

Så lekkert et kort i nydelige farger. En fryd å besøke bloggen din, du har så mye fint å hvile øynene på. :)