søndag 24. januar 2010

Jeg skal holde kurs på Mjøstreffet 13. og 14. februar

Mjøstreffet skal jeg holde kurs i fargelegging med alkoholbaserte tusj.
Lørdag 13. kl 14.00 - 16.00
Søndag 14 kl 10.30 - 12.30
NOK. 200,- per person inkl. materiale.

Kursbeskrivelse:
Jeg vil fokusere på nødvendig utstyr for å komme igang, og gi tips og råd i forhold til innkjøp av tusjer. Hovedvekten av kurset vil ta for seg teknikker i fargelegging med alkoholbaserte tusjer, og det skal bli tid til mye øvelse under veiledning. Jeg tar med seg en del ulike motiv som hun har farelagt demoer av. Du kan selv velge hvike motiver som du vil prøve dere på. Jeg har en del tusjer til utlån, slik at du kan få prøvd Promaker, Touchmarker og Copic. De er ikke helt like i tuppen, og det kan være greit å prøve ulike for å finne sin favoritt.
Det er fint om dere som har Promaker, Touch Marker eller Copic tar de med på kurset.

Påmelding:
Det er kun 8 plasser på hvert kurs. Her gjelder det å være rask med å melde seg på, først til mølla. Du må være deltager på Mjøstreff for å kunne melde deg på kurs. Du betaler for kurset direkte til kursholder. Vi må ta forbehold om at det blir mange nok påmeldte til å holde kurs.

Påmeldingsfristen er 7. februar. Det er bindende påmelding.
Send din påmelding på e-post til: a.haagensen@bbnett.no

Ingen kommentarer: