søndag 24. januar 2010

The Sugar Bowl # 27

Marte skal i bursdag, og jeg laget dette kortet, etter skisseutfordringen hos The Suger Bowl; utfordring 27. Det er Kathy som har laget den flotte skissen. I tillegg skulle vi distresse - og det gjør jeg alltid.

Jeg har brukt mønsterpapir fra basic Grey, Motivet fra Sugar Nellie er fargelagt med en blanding av ProMarkers og Copic Markers. Teksten har jeg printet ut. Jeg har pyntet med QK jacks, blomster og knapper.

My card for The Suger Bowl challenge 27.  It's Kathy who made the sketch this week. On my card I have used patterned papers from Basic Grey, image from Sugar Neliie colored with Pro - and Copic Markers, flowers from Prima and Papirgleder and some jacks that 1 have cut out with my QK squeeze.

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Megaflott kort, herlig motiv og flotte farger du har brukt! Stilige papirer og flott pyntet!

Ha en flott uke!
Klem

Anne Bente sa...

hvor er den altså skøøøøn, du er så kreativ.

Anne Cathrine sa...

Så utrolig nydelig kort. Nydelige farger og motiv. Liker stilen din. Klem

Kathy sa...

WOW this is just beautiful Gro!!! Love all the pretty colors and this image is just darling!!
Love your interpretation of the sketch ~ thanks so much for playing along!
:)kathy