søndag 31. januar 2010

Sukkersøtt # 70

Sukkersøtt # 70 med ny vri - designvikar. Jeg var ganske inspirert av Jannhild da jeg lagde mitt bidrag til ukas utfordring hos Sukkersøtt.
Dette kortet er ganske utypisk meg. Ikke ofte jeg lager kort i denne fargen. Men så fikke jeg noen aldeles nydelig ark fra Ladybug and Friends.com i posten, og da måtte jeg fargelegge et motiv lilla også. Synes  det passet godt på Moias langhårede kjekkas. Teksstempelet er  fra Ladybug and Friends.com og du får kjøpt både det og arkene hos Papirgleder. Jeg har pyntet med ulike blomster påført glimmermist, og litt glitterlim, og et par QK Jacks i hjørnet. Takk til Kristine for å ha laget den flotte skissen jeg fulgte da jeg lagde dette kortet. Kanskje jeg lager flere kort etter denne skissen.

3 kommentarer:

Jannhild sa...

Skikkelig tøft guttekort!! Og så gøy at du ble inspirert av meg!! Kult med stiftene :))

Jeg får ri meg ut på den langhårede kjekkasen jeg også en dag.

Klem og ha en flott uke!!
Jannhild

Hanne sa...

Så flott kort du har laget ut av skissen, Gro! Lilla er nok ikke den fargen jeg heller hadde dratt fram for å lage guttekort, men dette ble jo nydelig!

Takk for at du ble med på utfordringen vår!
Klemmer fra Hanne:)

Articsisters sa...

Gillar färgerna på ditt kort.
Snyggt.

Lisbet