søndag 31. januar 2010

Hipp hurra jeg vant! og så har jeg fått 2 awarder.

Tenk at jeg vant ukas utfordring hos Motivet med kortet her til høyre.- Knallkult!  Dessuten har jeg fått awarder av Bea, Hege Annie og  Aina.  Tusen takk jenter dere gjør meg glad.
(Jeg skal nok også ta utfordringen jeg fikk av deg Hege Annie - den kommer i morgen)
Jeg skal liste opp 10 ting som gjør meg glad, og det er:

  1. Barna mine
  2. Mannen min
  3. Koslige kommentarer fra bloggvenner.
  4. Vinne utfordringer
  5. At elevene mine lykkes
  6. Lage kort
  7. Glede andre
  8. Være sammen med venner
  9. Vite at jeg betyr noe for venner og familie.
  10. Hyggelige overraskelser.

Jeg synes det er vanskelig å velge ut noen, derfor gir jeg disse til alle titter innom her hos meg.

4 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer! Vel fortjent!! Nydelig kort, som jeg allerede har kommentert, litt før i kveld!!! ;)
Klem, igjen! :)

soltroll sa...

Gratulerer!! Er deg vell unnt.... c",) Nydelig kort!!
Klem fra Merete

RitaK sa...

Kjempenydelig kort Gro, den seieren var fortjent ;D

Moia sa...

Gratulerer Gro, det kortet ditt var nydelig. Klemz fra Moia