tirsdag 26. januar 2010

Motivet week 3 challenge

Jeg henger meg på utfodring uke 3 hos Motivet også. Herlig skisse vi skulle følge denne gangen.
Dette kortet har jeg kost meg skikkelig med, først med fargelegging av motivet, som jeg har fått av Gro. Tusen takk til deg! Jeg har brukt ProMarkers og Copic på dette. Deretter har jeg stanset ut motivet med Spellbinders. Mønsterpapirene er fra Basic Grey og jeg tror det andre er fra Prima. Jeg fant det i resteskuffen. Blomsten fra Papirloftet har jeg sprayet med Glimmermist i fargene Old Lace og Iridecsent Gold. Har prøvd å ta et utsnitt så glimmermisten synes, men det ble ikke helt topp. Tekststemplene er fra Stempelglede. Rundt kanten er det maskinsøm. Båndet er fra Kort og Godt, Perlene vet jeg ikke. Svirl/blomsterrankestempelet jeg har brukt inni er fra Stempeltempel. Til Selve kortet har jeg brukt ladybug sin kartong i farge Avalanche. Jeg har falt totalt for denne kartongen. Takk for tipset Jannhild!

9 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... gro, sååååå utrolig flot, så flot farvelagt, og så lækre detaljer-

Kristin sa...

Dette var et kjempe koselig bryllupskort! :D

Hege sa...

For et nydelig kort!!! Motivet er nydelig fargelagt, og pynten er helt herlig! Skjønner at du har kost deg med dette!!

Lykke til med utfordringen!!

Klem Hege

Britt-Inger sa...

Vilket charmerande bröllopskort.. :) Dom som får detta kort kommer att bli GLADA!!!
Ha det gott idag, Britt-Inger.

Bodil sa...

Du lager så nydelige kort :)

Det er en award til deg i bloggen min :)

Gro sa...

Nydelig bryllupskort!
Og så lekkert det var inni.... :-)

Gro

Kirsi sa...

This card is so cute =)

-Kirsi from Finland- <3

Hege-Annie Simonsen sa...

Dette var kjempenydelig, Gro! :)

Anne H. sa...

Gratulerer!
Utrolig stilig bryllupskort!
Nydelig malt motiv og flotte detaljer!
Anne :)