søndag 31. januar 2010

Nye DT og nye digitale design hos Moia Scrapbooking.

I dag har Moia, Ann-Margret, lansert sitt nye Design Team.
Her ser dere oss alle. Jeg lgeder meg til å samarbeide med disse flotte kreative jentene.
I dag har Moia også lanser mange nye herlige digitale motiv. Du finner de ved å klikke her. Eller på logoen under.
Moia designer stempler, digitale "stempler" og digitale filer til CraftRobo/Silhouette.
Masse flott og mer blir det i tiden fremover, så følg med!

Kortet nedenfor er laget med et av de nye motivene til Moia .
Motivet er fargelagt med ProMarkers, Mønsterapir fra K&Company. Jeg har pyntet med blomster fra ulike produsenter, og litt bling.

6 kommentarer:

Bodil sa...

Gratulerer, fint motiv, fine farger og helt supert kort :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Long time, no see! (Jeg er visst en ganske lousy blogger til tider, når det gjelder å få rekke over alle bloggvenner jeg gjerne skulle rukket over mer jevnlig!.. Beklager det..)
Så herlig kort, med skjønt stempelmotiv!

Gratulerer som DT hos Moia! Lykke til,- dere er en fin gjeng, med dyktige damer, sammen der! :)
Ønsker deg ei fin kommende uke!
Ha en fortsatt fin søndagskveld!
Klem, Hege

Gro sa...

Nydelig kort. Fargene er helt herlige.
Og jeg føler meg utrolig heldig som får være i DT med deg. Din blogg er faktisk den bloggen jeg har fulgt med lengst fra min interesse ble vekket for 2 år siden.

Klem :o)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei igjen!
Jeg er bare innom en tur til, denne kvelden, for å si at jeg har noe til deg på bloggen min! *klem*

Bendichte sa...

Gratulerer så masse med designerjobben hos Moias!
Og så nydelige kreasjoner du lager - jeg er bare så glad hver gang jeg titter innom din blog!
Så det ligger en liten sak til deg i min blog.
Treffes på Mjøstreffet?
KLem fra B.

Jannhild sa...

Såååå gøy at vi får være på samme design team igjen!! Skal bli kjekt dette :))
Nyyyydelig kort du har laget!! Skikkelig flott fargelagt!! Perfekt til papirene :)) Nyyydelig!!

Ønsker deg en flott uke!!
Klemmer fra Jannhild